محلول پاشی با پهپاد محلول پاشی پهپاد کشاورزی
سمپاشی و محلول پاشی مزارع از گذشته دغدغه بزرگ کشاورزان بوده است. در روشهای سنتی، بیشتر از تراکتور یا سمپاش های دستی استفاده می شود که دارای معایبی همچون هدر رفت محلول، خرابی محصول در اثر ورود تراکتور یا انسان به زمین، مصرف زیاد آب و سم، زمانبر بود و ایجاد آلودگی زیست محیطی و انسانی هستند.
محلول پاشی

پهپاد سمپاش دراج

پهپاد کشاورزی
با ورود پهپادها به کشاورزی، انقلابی در بخش سمپاشی و محلول پاشی ایجاد شد. پاشش محلول از بالا باعث می شود محلول به صورت هدفمند و دقیق به گیاه برخورد کند و تنها با 10 لیتر محلول بتوان یک هکتار زمین کشاورزی را محلول پاشی کرد و خرابی محصول در اثر ورود ماشین آلات به زمین نیز به صفر می رسد.
استفاده از سنسورهای متنوع از جمله GPS، سنسور جلوگیری از برخورد با موانع و سنسور حفظ ارتفاع در پهپاد باعث می شود محلول پاشی طبق نقشه تعیین شده روی موبایل به صورت خودکار و با بالاترین دقت انجام شود و کمترین آسیب زیست محیطی و انسانی را داشته باشد. همچنین زمان انجام محلول پاشی بسیار کاهش پیدا کرده و به زیر 10 دقیقه برای هر هکتار رسیده است.

افراد مختلف می توانند با خرید پهپادهای محلول پاشی، بعد از گذراندن دوره های آموزشی و گرفتن مجوزهای لازم، با یک بازاریابی مناسب به کشاورزان منطقه خود خدمات سم پاشی و محلول پاشی ارائه کنند و از این طریق کسب درآمد خوبی داشته باشند.
آکادمی پهپاد رایان به وسیله کارشناسان با تجربه آماده است در زمینه خرید تجهیزات، آموزش، اخذ گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ مجوزات فعالیت پهپادی، اخذ پلاک پهپاد و راه اندازی کسب و کارهای پهپادی به علاقه مندان ارائه خدمت نماید.
به نظر شما پهپادهای محلول پاشی چه مزایا یا فرصت های شغلی دیگری میتواند داشته باشند؟
نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
محلول پاشی پهپاد کشاورزی
با ما همراه باشید
www.rayanuav.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *