نقشه برداری با پهپاد آموزش پهپاد اموزش پهباد نقشه برداری هوایی
اهمیت، حساسیت و کاربرد نقشه برداری بر کسی پوشیده نیست. پهپادها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند دنیای نقشه برداری را متحول کرده اند. برای تهیه نقشه به وسیله پهپاد، تعداد زیادی عکس از منطقه تهیه شده که در نرم افزارهای مخصوصی این تصاویر پردازش و تبدیل به اطلاعات سه بعدی و ارتفاعی (توپوگرافی) و تصاویر قائم از سراسر منطقه (ارتوفوتو) می شود.

نقشه برداری با پهپاد آموزش پهپاد اموزش پهباد

مهندسان و نقشه برداران با داده های ارتفاعی و ارتوفوتوی تولید شده از تصاویر پهپاد می توانند انواع نقشه های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نقشه برداری با پهپاد آموزش پهپاد اموزش پهباد

نکته قابل توجه این است که بر خلاف روش های نقشه برداری زمینی که عملیات میدانی طولانی و طاقت فرسایی دارند، در روش پهپادی فقط بخش تصویربرداری و برداشت نقاط کنترل، آن هم به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن در محل انجام می شود و ادامه فرآیند در دفتر کار یا منزل توسط کامپیوتر قابل انجام است.
نقشه برداری با پهپاد علاوه بر داشتن پهپاد مناسب، به سایر تجهیزات نقشه برداری مرتبط از جمله دوربین یا جی پی اس نقشه برداری نیاز دارد.

نقشه برداری با پهپاد آموزش پهپاد اموزش پهباد

در نتیجه نقشه بردارانی که قصد دارند به حوزه پهپاد وارد شوند، یا باید تجهیزات نقشه برداری را داشته باشند یا با سایر نقشه برداران دارای تجهیزات همکاری کنند. البته آموزش صحیح در این زمینه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
آکادمی پهپاد رایان به وسیله کارشناسان با تجربه آماده است در زمینه خرید تجهیزات، آموزش، اخذ گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ مجوزات فعالیت پهپادی، اخذ پلاک پهپاد و راه اندازی کسب و کارهای پهپادی به علاقه مندان ارائه خدمت نماید.
نقشه برداری هوایی
 نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
✅ با ما همراه باشید
www.rayanuav.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *